Online játékok blog

Internetjatek.hu blog

Payday Loans uk
купить семена озимой пшеницы в крыму продам семена ячменя
купить семена пшеницы в краснодарском крае купить семена озимого ячменя луран семена озимой пшеницы краснодарской селекции купить семена озимого ячменя луран
купить семена озимого ячменя луран
семена кукурузы цена купить семена озимого рапса в украине
vardenafil hydrochloride reviews viagra generika preisvergleich kamagra oral jelly preisvergleich cheap viagra acheter viagra france
Payday Loan

Shapik-The-Quest játék részletes leírása

Bejegyzés dátuma feb 2, 2013 10:48:48 DE.

A játék során a tappancsok azt mutatják, hová tud menni a fiú, ha kézre vált a kurzor, akkor ott feladat, vagy tárgy van.

Első kép

-          kattintani a „Click” felirathoz, fiú odamegy, rá kell kattintani, amire a fiú meghúzza a liánt, és az feltekeredik

-          a liánra kattintani, a fiú ráugrik és felmegy a faágra

-          kattintani a pókhálóhoz, fiú odamegy, rákattintani a beszorult bogárra, fiú kiszabadítja a méhecskét - a játék további részében fontos szerepe van a méhecskének, elkíséri és segíti a fiút közös útjuk során

-          kattintani a „Click” feliratra, bal oldalon a liánra, a méhecske kioldja a csomót, a fiú megfogja a liánt, a faághoz köti, kattintani a liánra, és a fiú felmegy a méhecskével

Második kép

-          jobbra ház, egy kalapos lény ül az ajtó előtt szomorúan

-          kattintani, hogy a fiú elmenjen az ajtó elé

-          rákattintani a kalaposra - a fiú azt gondolja, hogy Ő a testvére talán???

-          rákattintani a bagolyra (a lábával egy színes követ tart), mire a méhecske megy, és elzavarja a baglyot

-          bagoly leszáll az alsó ágra

-          rákattintani a kalaposra, segítséget mutat az ajtó kinyitásához

-          fiút a bagoly alá állítani, rákattintani arra a gyümölcsre, ahol kézre vált a kurzor, amire a méhecske megy, és fejbe dobja a baglyot, az elrepül, és elejti az ajtóhoz szükséges követ

-          a fiúra kattintva az felveszi a követ, és a kalaposnak adja, aki beteszi a zárba a követ, és bemegy a házba

-          rákattintani a zárra, mindkét kart függőleges irányba kell állítani, mire áramot kap a ház, kigyúlnak a fények

-          a fiú a méhecskével jobbra mehet tovább

Harmadik kép:

-          feladat: átmenni a hídon, és boldoggá tenni a nagy szemű lényt

-          a híd rámpája felső állásban van, 3 színkombinációs zárat kell megfejteni, hogy a rámpa lejöjjön

-          rákattintani a nádasra, a fiú felemel egy táblát: lila-sárga-kék ez a rámpát felemelő kód

-          rákattintani a táblára, ami erre megfordul, és a lefele irány színkódjából 2 színt megmutat: sárga-zöld-?

-          a hiányzó szín a lila

-          a híd rámpája leereszkedik

-          rákattintani a híd közepére, a fiú elmegy a békáig, ott kézre vált a kurzor, rákattintani, a béka elugrik, alatta egy csiga van

-          rákattintani a jobb partra, a fiú elmegy a nagy szemű lényhez, rákattintani a lényre, ami azt mutatja, hogy egy polip miatt elmenekült a csiga, ezért szomorú

-          újra a hídra kattintani, a fiú elmegy a csigáig, ott kattintani a csigára, a fiú felveszi majd elviszi a lénynek

-          a lény boldog a csigával, a fiú jobbra továbbmehet

Negyedik kép:

-          egy szakadék felett húzódó kötelet találunk, bal oldalon az indító szerkezettel

-          rákattintani a fel nyílra, amire feljön a kosár

-          a kosár elé kattintani, amire a fiú elmegy a kosárhoz, majd amikor kézre vált a kurzor, kattintani, és a fiú beszáll a kosárba, látszik - hogy egy szempár kukucskál ki a kosár alól - kétszer egymás után ki-beszáll a fiú, és a hernyó lepottyan a kosár aljáról

-          egy bagoly száll fel, és elkapja a hernyót, mire felcsévélt kötélen fekvő bogár kergetni kezdi a baglyot

-          a lefele nyílra kattintva a méhecske elindítja a kosarat, mennek le a kötélen, azonban út közben a bogár neki ütközik a kosárnak, ami felfordul és kiesnek belőle

-          egy nagy bogár hátán utaznak tovább

Ötödik kép:

-          szörnyek fogságába került a fiú húga és egy bagoly, akiket egy várba visznek

-          odaér a bogárral a fiú és a méhecske

-          a kapu elé kattintani, a fiú odamegy, és rákattintani az ajtóra, mire fent egy szörny kezében megvillan egy kulcs

-          a kulcsra kattintva a méhecske lehozza a kulcsot

-          bal oldalon egy nagy gép van, rákattintani, és a fiú bemegy a gépbe, a méhecske beviszi a kulcsot

-          4 irányú kezelő panel jön elő: először kattintani a le irányra, a kampó leereszkedik, másodszor az előre irányra kattintani, a gép előre megy a csőrendszeren található fedélhez, harmadszor a fel irányra kattintva felemeli a fedelet

-          A fiú kijön a gépből, és lemegy a nyíláson át a csőrendszerbe

Hatodik kép:

-          a fiú a várba jut be, ahol egy szörny őrködik

-          a méhecske megnyomja a zöld gombot, így szabadul ki a vízből a fiú

-          amikor a szörny épp a fiú alatt van, kattintani a zöld gombra, a fiú egy víztartályt nyit ki, a szörny áramütéstől elpusztul

-          kattintani a létrára, a fiú elmegy oda, majd ha a kurzor lefele nyílra vált, újra kattintani, és a fiú lemegy a létrán

-          kattintani az ajtó elé, a fiú elmegy az ajtóhoz

-          az ajtóra kattintva egy megoldandó 3 részből álló, különböző irányokat mutató zár jön elő

-          a csőrendszert megfigyelve jobbról balra haladva fejthető meg a kód:

kód:     egyenlőségjel;             olyan a jel, mint egy akasztófa;         fordított 1-es

ajtó kinyílik, jobbra mehetnek tovább

Hetedik kép:

A kupolában van a fiú húga fogságban.

-          kattintani a kép közepére, majd a lift elé, a fiú odamegy, majd kattintani a piros gombra, a lift lejön

-          kattintani a fülkére, a fiú beszáll, kattintani a belső piros gombra, a fiú felmegy az első szintre

-          kattintani a tábla elé, a fiú odamegy, kézre vált a kurzor, kattintani, az első cetlin 314-et lát a fiú, a második leesik

-          újra a lifthez kattintani, a fiú odamegy, fülkére kattintani, fiú beszáll, a piros gombra kattintani, a lift felmegy a másodikra, újra kattintani a piros gombra, lemegy a földszintre

-          kattintani a cetlire, a fiú odamegy, majd mikor kézre vált a kurzor, rákattintani, és a fiú 425-öt lát a papíron

-          vissza a lifthez, felvinni a fiút az elsőre, középre kattintani, egy három helyes, háromszínű panel jön elő

-          kód: először az első gombra 4x, a másodikra 2x, a harmadikra 5x kattintani, a bal oldali piros lámpa kigyullad; másodszor az elsőre 3x, a másodikra 1x, a harmadikra 4x kattintani, a jobb oldali lámpa is kigyullad, egy újabb panel jön elő

-          4 gomb, melyeken piros és kék csíkok vannak, az irányokat kell beállítani

-          kód: balról jobbra: az első piros-kék vízszintesen, a második kék-piros vízszintesen, a harmadik piros-kék vízszintesen, a negyedik felül kék, alul piros függőlegesen, a másodikon kinyílik az ajtó, szabad a fiú húga

-          kattintani a lifthez, fiú odamegy, fülkére kattintani, fiú beszáll, piros gombra kattintani, lift felmegy a másodikra

-          kattintani a kupola közepére, a számítógép elé, fiú bemegy, kézre vált a kurzor, kattintani a monitorra, 2×2 fel-le irányú panel jön fel, a felfelé mutató két nyíl fekete, a lefelé mutató kettő fehér

-          kód: meg kell fordítani a színeket: felfelé mutató nyilak színe fehér, a lefelé mutató nyilak színe fekete

-          kattintani a lifthez, fiú odamegy, fülkére kattintani, fiú beszáll, utána a húga is beszáll, és kijutnak a várból

Nyolcadik kép:

-          teraszra mennek fel a lifttel a testvérek, a fiú leülteti húgát a padra

-          kattintani a lépcsőre, a fiú felmegy, egy szobában találja magát, ahol egy szörny alszik, és egy szárnyas bogár kalitkában van

-          kattintani az ágy elé, a fiú befekszik az ágyba

-          méhecske bemegy a szobába, kattintani a szörnyre, és erre a szörny felkapcsolja a lámpát, körbenéz, méhecske köröz a feje fölött, közben a szörny elejti a kulcsot, kattintani a kulcsra, a méhecske felveszi, a fiú felkel

-          a teraszon ül egy lelakatolt szárnyas bogár, rákattintani a lakatra, mire a méhecske odaviszi a kulcsot, kinyílik a lakat

-          helikoptert hoz a szárnyas bogár, leszáll a teraszra, a bogár elhagyja a helikoptert

-          lépcsőre kattintani, a fiú lejön

-          a helikopter ajtajára kattintani, a fiú kézen fogja húgát, és a méhecskével együtt beszállnak a helikopterbe

-          kattintani a gépre, felszállnak

-          a szárnyas bogár beszáll a szörny szobájába, és kihozza a baglyot, a szörny csodálkozva néz körül

-          a helikopterrel megérkeznek haza, leszállnak, kiszállnak a gépből és itt a vége!

Köszönjük a leírást Kmetyusnak!

Hozzászólás írása:

You must be logged in to post a comment.