Online játékok blog

Internetjatek.hu blog

Payday Loans uk
продам семена ячменя купить семена озимой пшеницы в крыму
купить семена пшеницы в краснодарском крае семена озимой пшеницы краснодарской селекции купить семена озимого ячменя луран купить семена озимого ячменя луран
купить семена озимого ячменя луран
купить семена озимого рапса в украине семена кукурузы цена
levitra order is augmentin 625 mg a high dose cheapest place to buy kamagra does walmart sale cialis viagra generika kaufen
Payday Loan

A Hotel Baron játék leírása

Bejegyzés dátuma ápr 13, 2013 11:33:33 DE.

A Play gombra kattintva már választhatunk is a Campaign, Scenario és Sandbox módok között, hogy rögtön belecsapjak a lecsóba.

Campaign módban 25 küldetést kell teljesíteni, mint például: legyen meg 15 emelet, 3 csillag, vagy épp a vendégek elégedettségi szintje 14 napon keresztül üsse meg a 90%-ot. Pontfelíráskor a sikeres küldetések számát írja fel, maximum 25 ponttal.

A Scenarioban plusz 8 különböző kezdetű küldetés van, ezeknek a teljesítési idejét írja fel abban a pillanatban, amint elkészült a feladat. Az eddigi állapot szerint a 3, 5, 7 és 8-as küldetés még szűz ponttáblailag, úgyhogy hajrá. :)

Végül pedig a Sandbox mód következik, ami esélyt ad a lelkes és szenvedélyes tycoon rajongóknak, hogy kiéljék a bennük lévő profitorientált hoteligazgató képességeit. Ezt bármikor fel lehet íratni. A táblázatban az addig elért profitot fogja megjeleníteni, ami az első időkben mínusz szám lesz, de a végeredmény csak a sikeresség és a türelem függvénye. Pontot felírni a jobb alulról kigördíthető menüsor jobb oldali sárga koronájára kattintva lehet, ezután a Send score gomb megnyomásával már küldi is a termelt profitot.

Campaign küldetések kezdése előtt ki kell választani a területet, ahova a hotel épülni fog. Találomra is lehet kattintani valahová, mint ahogy azt először csináltam, de lehet okosabban is csinálni az alábbi tippek ismeretében:

Amit látunk, az egyelőre egy alap térkép, de több szempont alapján is lehet választani. Jobbra lapozva rögtön ki is adja az első lehetőséget, fent pedig a lenyitós listában a csomó érthetetlen angol szöveg megmondja, melyik nézet aktív éppen. A térkép színei mutatják, milyen jellemző mennyire erős vagy gyenge.

Az első lehetőség a Property value azt mutatja, hogy mennyiért lehet megvenni az adott birtokot. A sötét színek felé haladva egyre mélyebben kell benyúlnunk a kívülről tökéletesnek tűnő, de belül egyelőre lyukas nadrágzsebünkbe.

Következő a Purchasing power, amit a hozammal hoznék összefüggésbe, nyilván minél sötétebb a terület, annál magasabb hozamra, profitra számíthatunk, tehát a Medium, High és Super az előnyösebb választás.

A következő képen, ami a Traffic volume, azt láthatjuk, milyen forgalmas a kiszemelt terep. Itt minél sötétebb, annál több vendég próbál majd beszuszakolódni a hotelba, tehát a Low kilőhető, viszont a Moderate (mérsékelt), High és az Ultra figyelemre méltóbb elgondolás.

Nem utolsó szempont a következő jellemző, ami azt mutatja, mekkora a bűnözés mértéke az adott helyen. Ez a Criminal activity lesz. Világostól sötétig van Low (alacsony), Medium (közepes), High (magas), valamint Full (egy ilyen helyen nem szeretnék még véletlenül sem összefutni senkivel egy sötét sikátorban!). Bár ez sem okoz gondot, ha naprakész a biztonság a szállóban. Tendáljunk a világosabb színek felé.

Az Employment cost nézet megmutatja, hogy bizonyos területeken mekkora lesz az alkalmazottak költsége. A Low cost-tól (alacsony ár) indulva a Medium cost-on át egészen a Skyhigh cost-ig (égbeszökő ár) lehet válogatni. Érdemes kiszemelni a világosabb színeket, ha nem akarjuk, hogy a népség pofátlanul fizetésemelést követeljen.

Ha mindent kigondoltunk, válasszunk egy birtokot és tegyük magunkévá egy rákattintással. A következő képen láthatjuk róla az összefoglalót százalékokkal kifejezve. Itt legutolsóként azt is írja, milyen szeizmológiai tevékenység jellemzi. Ha ez valahogy közelít a 100% felé, és nem vagyunk nagyon hozzászokva a földrengésekhez, a Back gombbal visszaléphetünk a térképhez másik célpontot választani. Ha minden tökéletes, akkor a Play gomb után már láthatjuk is a súgót. Ha nem akarunk foglalkozni vele a későbbiek folyamán, akkor a bal alsó sarokba (legbalul) biggyesszünk egy pipát, majd Play. Játék közben is ugrik fel üzleti tippeket mutató ablak, he ezzel sem akarunk foglalkozni, és/vagy nem is értjük, pipa és kész.

Először is adjuk meg a hotelunk nevét (mondjuk Magasan Szálló), és hogy ki üzemelteti.

1: Rögtön érkezik is az első küldetés, aminek a lényege, hogy 3 emeletet húzzunk rá az épületre. Kapásból az építő nézet látszik. Emeletet a felfelé nyílra kattintással lehet építeni (ha van rá pénz). Ha megvan, a nyitott STORE ablakocskában a Building (épület) menüben ki lehet választani mondjuk a legelső falkinézetet. Get it-tel vesszük meg, és máris kész a 3 emeletes kóceráj. Küldetés sikeres. OK

2: Fogadjuk fel az első személyzeti tagot. Ha nincs személyzetünk, a vendégek olyan gyorsan, ahogy megérkeztek, sarkon is fordulnak, mert nem foglalkozik velük senki. Érdemes egy recepcióst alkalmazni először. STORE panel (jobb szélen elbújtatva) –> Staff (személyzet) menü –> Customer Service. Itt láthatjuk az embereket, válogathatunk köztük, kinek milyen a motivációja és a szakmai tapasztalata és természetesen, hogy mindezekért mennyit óhajt fizetésképpen. Annál jobban teljesíti az elvárásokat az illető, minél magasabb ez a két érték. A Hire gombbal fogadjuk fel. Az elsőnek érkező vendégek lehet, hogy gyorsabban szeretnének megszállni, mint ahogy a recepciósunk kitöltené a munkaszerződését, de sebaj, majd visszajönnek máskor… (vagy nem). 2. küldetés is kipipálva. OK

3: El kell érni, hogy 30 vendég ellátogasson a fapados hotelba. Miután van vendégfogadónk, szállingóznak is a látogatók. Ha jobb legalul a Menüre kattintunk, a legelső elérhető opció a Quality metrics (előhívva Quality rating panel), ez mutatja, hogy állunk összességében. Rákattintva, a feljövő ablakban grafikonok láthatók. A legutolsó értékére kattintva (Staff quality) előjön az alkalmazottak teljesítési képessége. Csak ezt lehet részletesebben megszemlélni. Sorban mutatja, hogy

1. vendégek mennyire élik le a recepciósokat,

2. a takarító személyzetnek mennyire van ki mindene a tahó külföldiek szokásaival,

3. a karbantartók mennyire tudják nyomon követni az LCD TV-k átütését és a fogasok letördelését emlékbe,

4. az őrök mennyire képesek kommandózni az ilyen vendégek után, és mennyire üti fel a fejét a bűnözés és terror, valamint, hogy

5. a konyha mennyire bírja a bélpoklosok kívánságait.

100% felé kell tendálni, akkor a tuti minden. Először még nincs konyhánk, tehát ne is vegyünk fel oda Kitchen személyzetet, mert kirúgni aztán nem lehet, amíg nem ruházunk be egy konyhára (bár néhányan sikeresen rájöttek anno, hogy ha nincs dolga, télen menjen ki havat lapátolni… de rossz hír: tél sincs…). A többiből vehetünk fel 1-1 megfelelő embert, és egyből láthatjuk is a kis ablakban, hogy rögtön felugrik a grafikon adott mutatója. Ezt érdemes nyomon követni, később lesznek ehhez kapcsolódó feladatok is.

4: 1 csillagossá kell varázsolódni. Ez úgy érhető el a legkönnyebben, hogy beruházunk néhány belső használati dologra, mint például szék- vagy szőnyegtípusokra. Minél gagyibb valami, annál kevésbé ad hozzá az összképhez, ezt mutatja is egy kis csíkocskával az ábra mellett. Ahogy teljesítjük a küldetéseket, úgy oldódnak fel a minőségibb holmik is. 1 csillag eléréséhez a kertet is alakíthatjuk fával, növényekkel. Tehát: STORE –> Interior (beltéri tárgyak). STORE –> Exterior (kültéri dolgok). Sikeres küldetés, 3 tárgy már fel is szabadult. OK

5. Következőnek el kell érni, hogy az exterior, vagyis kültéri látvány 30%-ban tetsszen a vendégeknek, akiket ideevett a fene. Jobb oldalt, felül mutatja a Mission ablakocskában, mi a feladat és hol állunk a teljesítésben. És itt jön be a képbe a Quality Rating ablak, amit mostantól érdemes figyelni. Mutatja sorban az épület, a beltér, a kültér minőségét és a személyzet munkáját. A 3. grafikon kell nekünk. Építsük varázslatossá a kertet, amennyire lehet. Legbalul van egy piros X, ha oda ér a kurzor, a kezünkben lévő fát vagy bokrot törli, így be lehet fejezni a szépítkezés. Ha kész a feladat, elég sok új használható tárgy szabadul fel. OK. Utána megkérdezi, hogy el óhajtjuk-e küldeni az eddigi pontot. Aki gondolja, a biztonság kedvéért felírhatja az 5 küldetést (Send).

6. Összességében 2-300 vendégnek kell ellátogatnia egy hónap alatt. Attól függ, mennyinek, hogy mennyire volt sikeres eddig a hotel látogatottságilag, ebben meghatározó a forgalom mértéke. A STORE –> Building menüben a legutolsó lehetőségekkel (Floor Capacity) meg lehet növelni az emeletek kapacitását. Így kevesebb emelettel is képes a hotel több embert befogadni. A Key statistics panelon látszik, épp hány vendég van, és mennyi helyet foglalnak százalékban. Ha úgy látszik, hogy lassan nem férnek be az emberek, érdemes fejleszteni rajta. Többször előfordul például földrengés, vagy későbbiekben a lift meghibásodása, ez azzal jár, hogy néhány napig romlik a hotel hírneve (Bad Reputation). Ha kipotyog néhány ember a házból, nem gond, a temettetésükhöz semmi közünk! Ilyenkor kevesebb vendég jön, ha építkezni kell, hogy többen férjenek el, ilyenkor célszerű. Bal oldalt van egy kis görgető sáv, legbalul az a kis sötét darabka huzigálható, egészen a csillagos égig, de a sávra kattintással is arrébb vihető a képernyő.

Ennél a küldetésnél már előfordul, hogy csökken a recepciós, vagy a takarítós grafikon, tehát fel kell fogadni megfelelő embert. Ha épp nincs olyan, aki tetszik, akkor egy kis várakozás, vagy addig más területre keresgélés után talán érkezik olyan, akit szívesen alkalmaznánk. Van, amikor egy felugró ablak tájékoztat a fizetésdömpingről, ilyenkor 2 hétig nagyon magas fizetési óhajjal tudunk csak személyzetet felvenni. Diszkrimináció a többiekkel szemben. Az is előfordul, hogy a vendégek konyhát akarnak, akkor meg kell venni, és személyzetet is hozzá a Staff menüben. Ha azt mondja, hogy le akar ülni egy padra, akkor érdemes venni, bár csak a szája lesz nagy, mert úgysem ül rá senki. Aki tud egy kicsit angolul, az meg tudja nézni, mire vágynak a vendégek, ha a kertben sétálókra kattint, hátha elfelejtettünk valami okvetlen nagyon fontos dolgot, mint például egy távolba néző kukkert a tetőre. Csak aztán nehogy azt mondja az egyik, hogy „van egy olyan érzése, hogy valaki klikkelget rá”. :) Az érkező vendégekre nézve néhány azt is mondja, mennyi lenne a maximum, amit elköltene a szállásra. Így apránként lehet az áron is állítani, de ha zsinórban mindenki visszafordul az ajtóból, akkor valami tuti nem jó.

Csak idő kérdése és megvan a 300 látogatás. Sikeres küldetés, ó jee, tárgyak felszabadulnak, OK.

7. „White marbel”-re kell fejleszteni a hotelt. STORE –> Building, házfal kategória, csupán meg kell venni. Ha nincs pénz, lehet még kölcsönözni a Key statistics panelon a Loan-nál, ha a kérdőjelre kattanunk. Mivel kölcsön, így pár százalékos kamatot kell fizetni rá, amíg vissza nem fizetjük nullára. Küldetés kész. OK

8. A profitnak pluszban kell lennie a hónap végén. A Mission panel mutatja. Lehet emelni az áron, ha nem megy elég jól a dolog. Küldetés sikeres, kapunk új tárgyakat, hurrá. OK

9. A Staff értéknek x%-on kell lennie. Másodjára, harmadjára végigjátszva itt már bejön egy olyan eltérés, hogy a játék figyelembe veszi, ki hol áll. Ez a csillagok szerzésére is vonatkozik a következő feladatnál. Ha pont megfelelően megy a bolt, akkor néhány napos feladat, annyi idő nagyjából, míg felveszünk egy recepcióst, egy konyhást és egy takarítót a biztonság kedvéért, hogy ne csökkenjen az érték… Ha nagyon forgalmas helyet választottunk, akkor bizony több időbe is telhet, mire a kellő tudású és számú személyzetet előkerítjük, de egy átlagos helyen nem nagy mutatvány ennek a feladatnak az elvégzése. Kész. OK

10. 3, 4 vagy 5 csillag elérése. Ha szorgalmasak voltunk eddig, akkor szinte minden elérhető tárgyat be lehetett szerezni. Nyilván, ha minden össze lett vásárolva és 4 fölött áll a csillag, nem fogja azt mondani a játék, hogy legyen 4 csillag. Elég intelligensen áll ahhoz, hogy megdolgozzunk a kitüntetésekért, így már kapásból 5 csillagot kér, ez egy határozottan jó pontja a játéknak. Most lehet menő cuccokat venni, vagy a háznak jobb külsőt varázsolni, így könnyen összehozható ez is. Kész. OK

11. Egy ideig x% fölött kell tartani az elégedettségi szintet. A Mission ablakban látható. Ajánlott megvenni minden újat, amit csak lehet, de a jakuzzinak kifejezetten szoktak örülni, nem mintha bárki is beleülne, de nézni is egy élmény, gyanítom. Lehet tenni csodatevő szökőkutakat is, ezekkel csak az a probléma, hogy figyelni kell rájuk, nehogy meglógjanak… ;) Az épület tetejére is lehet tenni ezt-azt.

12. Fejleszteni kell azon a szolgáltatáson, hogy az emberek a vízben is ki tudjanak kapcsolódni. Mert nyilván nem elégednek meg azzal, hogy aprót dobnak a szökőkútba és van jakuzzijuk, nekik még medence is kell… Hamar megvan, sőt, ha már meg van véve, rögtön késznek is nyilvánítja a feladatot. Remek. OK

13. 25000$ profitot kell termelni egy hónap alatt. Idő kérdése. Addig lehet malmozni. OK

14. Meg kell szerezni a következő csillagot. Pikk-pakk. OK

15. Na, ez egy igen érdekes feladvány. Meg kell keresni a tömegben 4 személyt, a nevük: Mikko, Miikka, Neil és Olivier. A Mission ablakban mutatja, hogy néznek ki, persze ez csak támpont. Ha valaki figyelmes, találkozhat rajtuk kívül Lord Byronnal, Vasco da Gamaval, Oprával, Michael Jacksonnal, Einsteinnal, Bush-sal, Clintonnal, vagy épp Monica Lewinsky-vel, kinek melyik szimpatikusabb. Micsoda nagyszabású találkozó! OK

16. A beltért kell 100%-ra tuningolni. Csak össze kell vásárolni mindenfélét, ami Interior és kész. OK

17. Az elégedettségi szintet kell x%-ra felnyomni. Persze tuti ilyenkor jön vagy 5 földrengés és robban le a lift, sebaj, dacoljunk a törvényszerűséggel! Nekem több mint két órán keresztül nem sikerült 2% híján a 100%. Második nekifutásra is megakadt a téma. Sajnos ez egy szépséghibának tekinthető. Viszont, ha nem 100%-os elégedettségi szintet kér, mert nincsenek annyira elkápráztatva a lebuj kinézetétől, akkor bármi más könnyen teljesíthető a 100-on kívül. OK

18. Valahány emeletes épületet kér. Például 15-öt, ha nincs még annyi. Csak fel kell húzni rá és a STORE –> Building menüben kiválasztani egy menő kinézetet. A Mission panelen írja, hány emelet van kész eddig. Ha sok emelet épül egyszerre, az csökkenti a személyzet teljesítését, úgyhogy emberek is kellenek majd, hogy ne legyen probléma belőle. OK

19. A recepció grafikont 100%-on kell tartani 14 napig. STORE –> Customer service. Bárcsak minden ilyen simán menne. Kész. OK

20. 800 vendég látogatása egy hónap alatt. Ez nem is feladat az előzőek után. :) Egy szempillantás alatt kész is a küldetés. OK

21. A következő feladat 100.000$ profit termelése egy hónap alatt. Ez is csak idő kérdése, közben le lehet játszani egy pasziánszot, a vállalkozó szelleműbbek közben megmoshatják a hajukat. Szóval csupa-csupa kellemes elfoglaltságot lehet keríteni, míg összejön a lóvé. De aztán akkora lesz az öröm, hogy nem is tudod majd hova tenni. OK

22. Minimum 100$ belépő mellett 4 napig meg kell tartani a 70%-os elégedettséget. Ehhez sincs túl sok hozzáfűznivaló. Lehet hozni egy tál zöldbabfőzeléket motivációs okokból, hogy az ünneplés pillanatában rávethesse magát az ember. OK

23. Egy hétig folyamatosan minden terület minőségén 90%-ot kell tartani. Quality rating panel. Elvileg már mindennek a legjobbnak kell lennie, a kültérnek, beltérnek, a szolgáltatásnak, így ez egy viszonylag könnyű feladatnak ígérkezik. OK

24. Tökéletes minőség 14 napig. Ugyanaz, mint az előző feladat, nem okoz gondot. Ezt nagyon könnyű elérni, ha mondjuk, épp akkor ugrik be egy földrengés és nem özönlik a sok pofátlan vendég, hogy leéljék a személyzetet. Lassan lehet kezdeni pillogni a zöldbabra, ami a győzelem után igen nagyon gyors sebességgel fog kiürülni a tányérból, de addig még van egy feladat. OK

25. Legalább 30 emeletes felhőkarcoló építése és a hitel nullára futtatása. Ezután, ha minden kész, remek lehetőség nyílik a pontok felírására, és jobb alkalmat nem is találhatnék rá, hogy egy fél fasírt lógjon ki a számból táplálkozás élvezete okán. Send gomb és máris élvezhető a toplistán virítás és a remek ünnepi kaja. Végleges pontfelírás után a játék tovább folytatható.

A 25 pályás összefoglaló után bárki könnyebben állhat neki, hogy betömködje a másik 8 feladatos ponttáblák hiányosságait. Jó étvágyat! :)

Hozzászólás írása:

You must be logged in to post a comment.